Sunday 11 December 2011

Penilaian Prestasi Pendidikan Moral KSSR Tahun 2



 
Contoh Penilaian Prestasi Pendidikan Moral KSSR  Tahun 2




Nama        : _______________           Kelas     :  2_________
Tarikh      : _______________

                                                       Band 6

Lengkapkan ayat di bawah ini.

1. Emak sibuk di dapur. Saya _______________ membantu ibu.

A) sentiasa     B) kadang-kadang   C) tidak pernah

     
2. ______________ saya mengucapkan selamat malam kepada ibu saya.

A) Kadang-kadang     B) Setiap hari    C) Tidak pernah


3. Saya _______________ mendengar nasihat ibu bapa.

A) tidak pernah   B) sentiasa        C ) kadang-kadang


4. Saya _______________ meninggikan suara kepada ibu bapa.

A) sentiasa        B) kadang-kadang      C) tidak pernah

5. Saya _______________ meminta izin daripada ibu bapa sebelum keluar rumah.

A) tidak pernah         B) sentiasa        C) kadang-kadang

No comments:

Post a Comment